Friday 25 October 2019

SIAPA KAMI

Kami merupakan sebuah syarikat pinjaman wang berlesen yang berdaftar dan diluluskan oleh KPKT, Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan, dibawah Akta Pemberi Pinjaman 1951. Syarikat kami adalah salah satu syarikat pelaburan swasta yang mempunyai peruntukan modal yang besar dan mengkhususkan kepada pembiayaan tidak konvensional. Kami juga merupakan peminjam wang yang beretika, cekap dan berlesen.

BORASMAS MAJU TRADING
&
BEST HARVEST ENTERPRISE

Kami sebuah syarikat yang dilengkapi dengan modal yang besar untuk menyediakan penyelesaian wang cekap untuk masalah kewangan anda. Kami bangga mempunyai pengalaman beretika dalam industri pinjaman wang. Selama bertahun-tahun, kami telah menyediakan perkhidmatan yang cekap dengan kaedah pembiayaan kreatif di seluruh Malaysia. Etika adalah keutamaan kami, oleh itu kami mematuhi undang-undang yang ditetapkan oleh Pemberi Pinjam Wang (Kawalan dan Perlesenan 2003).


BORASMAS MAJU TRADING
LOT20 JALAN BESAR
43500 SEMENYIH SELANGOR
email: borasmasbestharvest@gmail.com

BEST HARVEST ENTERPRISE
MEZZANINE FLOOR NO58
JALAN NEGARA TAMAN MELAWATI
HULU KLANG
53100 KLANG SELANGOR
email: borasmasbestharvest@gmail.com

Hubungi staff marketing kami untuk sebarang pertanyaan:
010 887 9076 | AYUEAZMI
016 961 7211 | YUN

No comments:

Post a Comment

ada ctos ? kami boleh bantu

https://wa.me/60168043881/helpme Nak buat pinjaman dengan bank makan masa / susah  ❓ ❓  Nama ada blacklist CTOS  ❓ ❓ Tak tahu nak pi...