Friday 20 December 2019

Hujung Minggu Lah Banyak Nak Pakai Duit


" Hujung minggu ni mesti ramai yang tengah beli barang anak sekolah kan ? Mesti suami dah pening mana nak cari duit lagi untuk belanja anak sekolah , barang dapur lagi . Dalam poket  ni dah tinggal seringgit je . Nak buat pinjaman takut scammer ? Takut Ahlong ? Syarikat Pinjaman ada lesen ke ? Dah diiktirafkan ke ?? Takut kene tepu !!! "

Kenapa nak pening kepala fikirkan semua masalah tu ?? Duit dalam poket tinggal seringgit je ?? Tak apa kami boleh tambah . Kami syarikat PINJAMAN WANG BERLESEN ( PWB ) mempunyai pengiktirafan daripada KPKT . Jadi kami bukan SCAMMER & AHLONG ! . Kami juga pernah viral dan masuk tv kerana interest kami yang rendah . 


" Susah ke nak buat pinjaman ni ? Nampak macam susah je . Dokumen apa je yang kene ada ? Yang pencen boleh buat pinjaman ke ? Apa dia punya dokumen ? " 


Buat pinjaman dengan kami tak susah mana pun . Jangan tengok daripada luaran sahaja . Cuba anda apply dengan kami macam mana susah atau senang . Dokumen lengkap , dah boleh settle masalah kewangan anda . Yang pencen boleh buat pinjaman dengan kami . Sama juga , janji dokumen lengkap .

Dokumen penting ( belum pencen )
  • 3 bulan bank statment
  • 3 bulan payslip 
  • IC depan belakang .
Dokumen penting ( pencen ) 
  • Kad pesara
  • Penyata pesara
  • Bank statment 
  • Payslip
  • IC depan belakan 

" Cover area mana je ? Syarikat ni dekat mana ? Sabah Sarawak boleh buat pinjaman ke ? Ciri2 macam mana yang boleh pinjam dan tak boleh pinjam ? "

Kami cover semua tempat kecuali " TERENGGANU , KELANTAN , SARAWAK " . Syarikat kami berada di Semenyih , Selangor . Syarat yang boleh untuk membuat pinjaman adalah :

* Gaji mesti masuk bank 
* Telah bekerja lebih 6 bulan .

Yang tidak boleh membuat pinjaman :

* PDRM
* Gaji Cash 
* Berniaga 
* Blacklist Money Lender 

" Saya berminat untuk membuat pinjaman . Tapi bagaimana caranya untuk berurusan ? "


Hanya klik link dibawah , kita boleh berurusan disana :

No comments:

Post a Comment

ada ctos ? kami boleh bantu

https://wa.me/60168043881/helpme Nak buat pinjaman dengan bank makan masa / susah  ❓ ❓  Nama ada blacklist CTOS  ❓ ❓ Tak tahu nak pi...